piątek, 7 września 2012

Kto nie gra - nie wygra...


Od rysowania odwykłam bardzo... No ale coś tam człowiek jeszcze potrafi;) I w pierwotnej wersji w ogóle nie myślałam o konkursie, jednak po dłuższej chwili zastanowienia, to czemu niby nie?
Trzeba zaprojektować coś w stylu białej ceramiki szczecińskiej.


Wymyśliłam zwykłą miskę na włóczkę we wiadome wzorki (przynajmniej tak mi się wydaje;). Projektu nie ujawniam, bo nie wiem czy można – w regulaminie w sumie nic nie pisze, ale... ;)
Szczegóły na STRONIE.
*** 
Swoją drogą to człowiek trochę głupi jest... No bo do zwijania wełny używam miski od dawna, ale nie wiedziałam, że coś takiego produkuje się masowo i oficjalnie... I człowiek się nazywa rękodzielnikiem? Hmmm, żart jakiś... No a po drugie – kobieta to nie człowiek;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz