środa, 12 września 2012

Łatwiej przeskoczyć niż obejść ;)


Trochę się dziś zdenerwowałam... Otwieram jeden, drugi, trzeci blog – trzeba mieć zaproszenie od twórcy... Byłam cichym wielbiciele, jakże teraz mam prosić o dostęp, skoro nigdy się nie odzywałam? Głupota ludzka – po co zakładać bloga, oficjalnego, fanów natrzaskać, a potem blokować? W sumie tylko jednym jestem mocno zdruzgotana, reszta niekoniecznie przejawia duże straty dla ludzkości ;) Oby to nie była nowa moda...
 ***
Dziś przedstawię wam mój autorski projekt (chyba, że nie, ale nic o podobnych tworach nie wiem:) BABA!


Ważą średnio ok. 3 kg (w zależności od wypełnienia:). Inspiracja były maleńkie laleczki obrzędowe Słowian, a na taką mega-kobietę natchnęli mnie moi znajomi. W sumie powstało ich 6, dwie oddane, jedna u mnie na półce i niekoniecznie będę robiła więcej, bo za dużo miejsca zajmują ;)
Zauważyłam, że w tym roku zaczynają być modne stopery do drzwi – noooo, taka baba nieźle się do tego nada :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz