czwartek, 21 stycznia 2016

Dzień Babci

W tym roku Dzień Babci mnie niby nie zaskoczył, ale jednak... Nie miałam pomysłu, myślałam że skończy się na czekoladkach, ale nie :) Na szczęście... Na ratunek przyszedł mi Pinterest oczywiście. Jest to mój autorytet ostatnio. Sorry, nikt nie musi się zachwycać moimi zainspirowanymi u kogoś dziełami, ale kreatywnym to se można być jak się ma czas, jest się wyspanym, na emeryturze, albo w ciąży. Jak się ma dwa małe potwory, to wszystko musi być szybko, gotowe i natychmiast. Przynajmniej w moim przypadku ;)
No to se wcisnęłam jakieś tam grandma dej DIY i były same takie banalne odciski stópek, które już jakiś czas tremu przerabialiśmy, aż tu nagle zza rogu wyłania się Rosary...

źródło: Etsy

Na alledrogo znalazłam literki, a potem do nich dorzuciłam koraliki. Nie było za skomplikowanego wyboru, no i jednak jak chodzi o różańce to chyba wolę skromnie i tradycyjnie. Nie są wiec takie ładne jak ten powyżej, ale... :) No i osobiście zrobiłam krzywe pudełka ;)



Dla babci B. moich dzieci dorzuciłam imię jej mamy i jej jakże uroczych córek ;)



Dla mojej babci - córka, wnuczki i prawnuki.



Dla babci U. czyli mojej Teściowej - imiona wnuków. Nie chciałam wymuszać modlitwy za kogoś, kto wg mnie powinien tam być, a może wg mojej Teściowej niekoniecznie...
Dnia Dziadka u nas nie ma. Mamy całych dwóch facetów w rodzinie. Trochę bieda... Teraz kot będzie musiał być facetem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz