poniedziałek, 7 kwietnia 2014

50% sukcesu ;)

Jutro świętujemy pierwsze urodziny Szczecin Szyje :) Wielu aspiruje do bycia założycielami grupy i coś w tym jest - dużo nas było na pierwszym spotkaniu :) Ja się czuję mało jako współzałożycielka. Raczej jako szara eminencja o której wie bardzo niewielu ;) Bo ja na to pomysłu nie miałam wcale, zmotywowałam innych, żeby zadziałali w kwestii męskich wykrojów w Burdzie, bo większy autorytet mieli (szacun Jula, szacun Marchewkowa :), a Szczecin Szyje to taki jakby wypadek przy pracy? :D Ale jaki cudny wypadek... Zarazą rozłażący się po całym kraju ;)


Na tę okoliczność jest wywiad ze mną na naszym blogu :) Czyli spełnia się 50% mojego od zawsze marzenia pt.: być sławną i bogatą! :) Do bogactwa brakuje mi 25 lat kredytu na mieszkanie i 5 lat kredytu na samochód, ale czymże to jest wobec wieczności!? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz