czwartek, 10 września 2015

Łazienka dla dzieci

Skończyły się chwilowo marzenia o łazience ze świeczkami, czerwono-białej, przytulnej, do relaksu... Teraz jest podłoga cała we wodzie, wanna pełna gumowych zwierzaków i ogólny chaos ze ścianami w kropki ;) A właściwie zwierzaki-naklejki z dżungli ;) No i trzeba było chaos ten w końcu ogarnąć. Pamięć mam, kiedyś widziałam, ale nie potrzebowałam, poszukałam po dziwnych hasłach i znalazłam co trzeba zrobić...
Zakupy zrobiłam w Jysku. Najtaniej jakby ktoś też chciał się tak urządzić.


Potrzebne będą:
- drążek prysznicowy (mój jest w przedziale 110-195 cm) - konia z rzędem temu, kto za pierwszym razem dopasuje go do ściany :) Trzy razy rozkładaliśmy go na kawałki i od nowa... ;)
- kółeczka do zasłonki prysznicowej - po 2-3 na koszyk
- koszyczki

Delikatnie rozciągajcie drążek. Załóżcie kółeczka zanim drążek trafi na ścianę. I tyle by było jak chodzi o wpadki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz