wtorek, 5 sierpnia 2014

Lista życzeń ;)

Idąc tylko w słoneczne dni nigdzie się nie zajdzie, a więc pomijając moje szyciowe wzloty i upadki postanowiłam ten jeden raz jeszcze się nie poddawać i cisnąć dalej ;) Kiedyś może wyjdzie, a przecież każdy profesjonalista był kiedyś początkującym :>

Tak więc spisałam sobie najpotrzebniejsze przydasie do zdobycia. Kartki czasem mi giną, a jak na jakimś super serwerze będzie, to zawsze da radę listę znaleźć. No i zawsze jest szansa, że komuś coś będzie zbyteczne i Gniewce podrzuci ;)
Plan jest kilkuletni, chyba że zdarzy się jakiś cud ;) Obawiam się tylko, że Ssakiem nr 2 wyczerpałam swoją listę cudów na całe życie, ale nie ma co na razie o tym myśleć... :)

Do szycia:
- overlock
- manekin krawiecki
- komplet lamowników
- miarka 3m
- nożyczki ząbkowane
- nożyczki Fiskars z Mamą Mumina (inne modele w grę nie wchodzą, choć fajnie by było, żeby też były ;)
- ostrzałka do nożyczek Fiskarsa Clip-Sharp
- stopka do wszywania frędzli
- stopka do biz 5 rowków
- stopka do podwijania
- igły podwójne
- archiwalne Burdy:
          2012 – 3, 4, 5, 6, 7, 8.
          2013 – 7, 8, 9, 10, 12.
          2014 – 1, 2, 3, 5, 6.

Nie do szycia:
- zestaw drutów drewnianych z przykręcaną żyłką
- przyrządy do robienia pomponów
- kołowrotek
- wieeeelka bela czesanki do przędzenia
- duże krosna do tkania szmat na swoje ciuchy ;)
- deski lipowe
- porządne pędzle
- dobre dłuta do linorytu
- duuużo gumek do mazania

Opcją dodatkową może też być mały domek, albo lekko większe mieszkanie, które to wszystko pomieści ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz