środa, 18 grudnia 2013

Konkurs na maszynę :)

Dziś już się mogę pochwalić co zmajstrowałam, bo nikt nie ściągnie mojego pomysłu do wygrania ze mną ;) Na własne choinki możecie robić :)
Nie miałam od razu pomysłu na coś niestandardowego co by konkurs mogło wygrać. Wszystko już było przecież… Podejrzewam, że mój pomysł też, ale przynajmniej nie w galerii na stronie konkursu ;)
Założenie słuszne ewoluowało i skończyło się na klamrze do włosów w środku – miały ząbki być na wierzchu, ale z racji braku białej we wszystkich sklepach, została sama czerwona paszcza :D



Nieco alienowata głowa mi się zrobiła – nie chciało mi się szukać wykroju na połówki kulki.



Bardzo się bałam, że nie będzie wyglądać ładnie, ale po namalowaniu twarzy przestałam się tak bardzo bać… Wszak wszystko ukryje się pod czapką ;)
Sukienka prosta, bez kombinacji – wiecie ile dni ją szyłam? Bo nie chciało mi się ręcznie zasuwać, a nijak do maszyny nie miałam kiedy usiąść. No i w końcu powstała. W minutę dosłownie ;)



Buty szły trochę dłużej, ale też szybko.



Dodać trzeba było tylko pare sensownych drobiazgów z zapachem…



I wszystko jest jak być powinno…




No to teraz czekamy na wyniki :)

2 komentarze:

  1. Zdjęcia naszych konkursowych prac są obok siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet jesli nie wygrałaś, gratuluję jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń